Deltagerinformasjon for Surfcamp

Deltagerinformasjon for SurfCamp

Håper du er klar for SurfCamp på Hvalstrand!
Her finner du deltagerinformasjon for SurfCamp - årets kuleste sommerleir for aktive barn. Våre gruppeledere og øvrige ansvarlige er godt forberedt, og vil gjøre sitt absolutt beste for at du skal trives på SurfCamp.

SurfCamp sitt motto er: Alle skal ha det GØY!

  • Hvor foregår SurfCamp

    Årets kuleste sommerleir arrangeres på Hvalstrand Bad i Asker. Når du kommer inn porten, hold til venstre mot baksiden (Kaptein Sabeltannbrygga/stupetårnet). Der vil du garantert finne oss. Vi har ”base” i uværsskuret.

    Se kart over området her

  • Når er SurfCamp:

    SurfCamp arrangeres alltid den første og den siste uken i Askerskolenes sommerferie.

    Mandag til onsdag:  09:00 – 16:15*
    Torsdag:                    09:00 – 20:00**
    Fredag:                      09:00 – 14:00 > Show for familie og venner begynner 13:00!

    *Aktivitene starter 09:00 med opprop, men barna kan leveres fra 08:30. Aktivitetene er ferdig 16:15, men barna kan være her til 16:30!
    **Det er overnatting for de som vil fra torsdag - fredag den første uken i skoleferien(uke 26), men IKKE den siste(uke 33).

  • Overnatting

    Torsdag til fredag er det overnatting for alle barn! I uke 33 blir det dessverre for mørkt, slik at vi ikke har god nok sikt over teltene på natten. Vi har derfor kun overnatting i uke 26.

    La lederne organisere hvem som skal sove i samme telt, her er vi så inkluderende vi klarer og det er supert om hele gruppa får plass i et stort telt eller lavvo. Det er ikke lov til å sove alene i telt. Vi er takknemlige for hjelp til å sette opp telt fra kl 16:15 på torsdag! Før dette skal området brukes til lek.

    Området deles i år i to. Spør når dere kommer hvor teltet deres skal settes opp. Det er også viktig at åpningen til teltet er mot vaktteltet, slik at nattevaktene har best mulig oversikt. Det vil sitte vakter i dette teltet gjennom hele natta som vil passe på at alle barn er trygge og har det fint.

  • Viktig!

    VIKTIG!
    Ta med godkjent redningsvest/flytevest tilpasset ditt barn.
     

    TA MED STOR MATPAKKE TIL LUNSJ.
    Frokost, frukt og drikke ordner vi.
    Vi har ikke mulighet til å tilpasse kosthold med alle ønsker. 
    Til frokost serverer vi brød med div pålegg, som for eksempel sylterøy,
    smøreost og leverpostei. 
    Av erfaring og sikkerhetsmessige grunner ber vi de med matallergi ha
    med egen mat.

    1. Husk å gi beskjed til gruppeleder når barna blir hentet!
    2. NB! De av barna som får lov til å reise til og fra camp på egen hånd tar ikke vi ansvar for etter campslutt.

    Ulykkesforsikring: Foreldrene må selv sørge for å forsikre barna mot ulykker. 

  • Klær og utstyr:

    Ta med alle dager:

    • Redningsvest/flytevest
    • Solkrem
    • Badetøy og badesko / gamle utgåtte joggesko / sokker pga sydhavsøstersen
    • Ekstra skiftetøy, gjerne ull
    • Klær etter vær
    • Klær å bade i til sjøvettaktiviteten. (de skal kjenne hvor tungt det er å bade med klær)
    • Regntøy
    • Håndkle
    • Pose til vått tøy

    Alt pakkes i tette poser i tilfelle regn. Smør på solkrem hjemme i tillegg til å ta med.

    Gjenglemt tøy: Vi har en kasse for gjenglemt tøy. Sjekk denne gjerne daglig. Vi tar ikke ansvar for verdisaker, så pass på å legge igjen så mye som mulig hjemme. Gjenglemt tøy må hentes innen en uke. Pallen står utenfor vårt lager på Jørgensløkka 41, Asker. Uavhentede klær vil blir donert bort. 

    PÅMELDING SURFCAMP!

  • Dagsprogram:

    Kl. 08.30 – 09.00   Barna kommer
    Kl. 09.00    Opprop på leirplassen
                       Felles prat og dans ved trappen på basen
                       Morgenbad
                       Frokost
    Kl. 10.15    Aktiviteter
    Kl. 12:15    Lunsj
    Kl. 12.45    Aktiviteter
    Kl. 14.45    Frukt
    Kl. 15.00    Aktiviteter
    Kl. 16.00    Avslutning og rydding av aktiviteter og leirplassen
    Kl. 16.15    Dagens SurfCamp avsluttes og barna hentes (senest 16.30). Husk å gi beskjed til leder ved henting!

    Endringer i programmet kan forekomme.

  • Gruppene

    Gruppene blir delt inn i forhold til alder. Så langt det går tar vi hensyn til gruppeønsket. Vær nøye med å skrive ned fornavn og etternavn på disse ønskene ved påmelding. Vi håper foreldrene respekterer og er positive til gruppeinndelingen. Det er mange hensyn som skal tas og en stor kabal som skal gå opp. Intensjonen er at alle gruppene skal gjennom alle aktiviteter med en viss fleksibilitet. Vi tilpasser aktivitetene i forhold til aldersgruppene.

  • Annen deltagerinformasjon

    Sikkerhet Foreldre / foresatte må påse at barna ikke har med ting som kan være til fare for andre, så som: fyrstikker, lighter, spisse gjenstander, glassflasker etc.
    Bilder og video Det vil under SurfCamp-ukene bli tatt bilder og video av barna og aktivitetene. Dette legger vi ut på våre kanaler slik at dere der hjemme kan følge med på hvor gøy vi har det!

    Har du noen spørsmål eller er det noen deltagerinformasjon du ikke finner?
    Kontakt oss på e-post: post@surfcamp.no eller tlf. 66 90 41 07 (kontoret).

    Under SurfCamp ukene er vi kun å treffe på mobil:
    Jan Banan: 97 50 89 19
    Hannanas: 98 28 70 10

Vi gleder oss til å se deg på SurfCamp - barnas sommerparadis!

PÅMELDING SURFCAMP!

Har du noen spørsmål om deltagerinformasjon for Surfcamp?

Kontakt SurfCamp

Festus Event

Leangbukta 31 b
1392 Vettre


Festus Event SurfCamp Tur retur med Festus Event Esviken - det ultimate sted for sommerfesten Eventdesigner

Org.nr.: 988 221 317

Design: Milla Design / Utviklet av: Imaker as